بیمه تامین اجتماعی کشاورزان و روستائیان

تویسرکان_ابتدای بلوار بعثت_روبروی اداره ی تامین اجتماعی کارگزاری 79025_شماره تماس 09183529215

بیمه تامین اجتماعی کشاورزان و روستائیان

تویسرکان_ابتدای بلوار بعثت_روبروی اداره ی تامین اجتماعی کارگزاری 79025_شماره تماس 09183529215

علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد
دریغ سود ندارد چو رفت کار از دست
به روزگار سلامت سلاح جنگ بساز
وگرنه سیل چو بگرفت ، سد نشاید بست

با سلام
سایت فوق جهت بالا بردن اطلاعات بیمه ای و قرار دادن اطلاعات به روز صندوق فوق اختصاص داده شده است.

بایگانی

محرومیت حداقل ۶ میلیون نفر از خدمات بیمه‌ای

پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۳ ق.ظ

رئیس هیأت‌مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: ۶ میلیون نفر از جمعیت روستایی و عشایر کشور در گروه‌های سنی ۱۸ تا ۵۰ سال، از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند نیستند.

 

اسداله رازانی در هم‌اندیشی و همایش آموزشی کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مرکزی افزود: تاکنون، حدودا یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از روستائیان و عشایر کشور زیر پوشش این صندوق قرار گرفته‌اند و بیش از ۴۰۰ هزار نفر نیز بنا به‌دلایلی از جمله قرار داشتن تحت پوشش سایر بیمه‌ها، از این صندوق انصراف داده‌اند.

وی ادامه داد: مستمری این صندوق به بازنشستگان، خانواده افراد فوت شده و از کارافتاده‌ها تعلق می‌گیرد و تاکنون ۱۰۶ هزار خانوار روستایی و عشایر کشور از حقوق بازنشستگی این صندوق بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از استان مرکزی، رازانی تاکید کرد: این صندوق تاکنون حدود ۲۰ درصد جمعیت هدف خود را تحت پوشش قرار داده و تقریبا 80 درصد باقی مانده ‌است.

 

رتبه اول استان مرکزی در پوشش بیمه‌ای

رئیس هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در ادامه، به پوشش بیمه ای صندوق در استان مرکزی اشاره کرد و گفت: ضریب پوشش این صندوق در استان مرکزی از میانگین کشوری بالاتر است و این استان توانسته در کارنامه خود، رتبه اول خدمات پوشش بیمه‌ای را ثبت کند.

وی عنوان کرد: رشد سالانه تعداد بیمه‌شدگان صندوق در سال‌های اخیر ۱۰ تا ۱۵ درصد بوده و تلاش داریم تا ۲ سال آینده، جمعیت تحت پوشش ما به حداقل 35 درصد برسد.

 

ضرورت افزایش خدمت‌رسانی به روستاییان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز در هم‌اندیشی و همایش آموزشی کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مرکزی گفت: روستائیان از اقشار مظلوم‌ و کم‌توقع جامعه هستند و خدمت‌رسانی به آنان باید روز‌به‌روز افزایش یابد.

محمدتقی آبایی هزاوه افزود: بیمه روستایی و عشایری از خدمات مطلوب جمهوری اسلامی به روستائیان و عشایر است که نقش موثری در ارتقاء رفاه ‌اجتماعی این اقشار در سنین سالمندی دارد.

وی ادامه داد: ۲۶ هزار نفر از روستائیان و عشایر استان مرکزی، در حال حاضر از بیمه‌شدگان فعال صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند و بیش از 7 هزار نفر نیز در این استان، از این صندوق بیمه‌گر مستمری دریافت می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: این صندوق در استان بیش از ۳۰ درصد جمعیت هدف خود را تحت پوشش قرار داده و از این نظر، رتبه اول کشور را دارد.

 

تاکید بر ادامه روند رشد

مدیر صندوق استان مرکزی نیز در این همایش، با بیان آمار و عملکرد کارگزاران گفت: طی 14 سال گذشته، شاهد تلاش‌های مجاهدانه، خالصانه و صادقانه‌ای از جانب کارکنان و کارگزاران در استان بوده‌ایم و موفقیت امروز، ثمره همین تلاش‌ها است.

محمدصادق زهدی با تاکید بر ادامه روند رشد کنونی، افزود: برای گسترش چتر بیمه‌ای صندوق در استان مرکزی، لازم است شیوه‌های نوینی به‌کار گیریم و در این راه، نیازمند حمایت‌های سایر نهادها هستیم.

 

 
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۸
جلال خزایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی